::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF00BF -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; } by : http://ceriteracikfarah.blogspot.com/2011/06/cantikkan-scrollbar-anda.html#ixzz1P8jTfdq5 Under Creative Commons License: Attribution

Tuesday

Jarak bukan penghalang!!

assalamualaikum...

hey readers..."ada ke??" who cares...

lama jugak saya tak menaip di sini...tak de larh busy mana cume tak de benda nak di ceritakan..

"jarak bukan penghalang"

saya rindu sangat dengan adibah aminuddin...

dia penasihat, dia cikgu, dia semuanya buat aku...

kami kembar tinggi..

dek kerana jarak shah alam dan penang itu jauh..kami terpisah untuk menimba ilmu..

namun ianya bukan alasan untuk tidak hubungi satu sama lain..

skrang handfon jadi tempat kamu berhubung..

alhamdulillah perhubungan yg terbina tidak terputus..

dibah aku rindu sangat dengan saat kita sama2 kat asasi.. :(

aku harap sangat satu hari nanti kita dapat jumpa lagi...






p/s: insyallah mak ko akan sihat. tolong doakan kesihatan mak kawan saya ni ek. dia terlalu rsau sbb johor-penang jauh sangat.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweet2

Follow wanie2919 on Twitter