::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF00BF -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; } by : http://ceriteracikfarah.blogspot.com/2011/06/cantikkan-scrollbar-anda.html#ixzz1P8jTfdq5 Under Creative Commons License: Attribution

Tuesday

saya takut..

assalamualaikum..

mid term test nak dekat tapi aku masih sempat update blog..

hasih..tak patut2...

aku mmg suka main2..nakal larh jugak..suka bhn orang...suka kene kan orang..

tapi aku buat tu kat orang yang aku rapat jer..

tapi kadang2 aku takut...

takut kerana mulut badan binasa..

aku takut perilaku, pertuturan dan segalanya aku buat..

menyakitkan hati mereka...

asal keluar dari rumah aku selalu pesan kat diri aku supaya, kurangkan buat benda2 tu semua..

tapi pasti terlajak juga semua perkara yang tak sepatutnya aku buat..

Maafkan klau ada terguris hati, terkasar bahasa, melukakan atau buat orang yang rapat dengan aku terluka..

minta maaf sangat..

harap sangat kawan2 terdekat dapat tegur aku klau aku berlebihan..

sbb "Sahabat yang baik ialah sahabat yang dapat menegur kesalahan sahabatnya."



*saya baca blog awk, saya nangis, terima kasih pesanan awak tu!!  ;)



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweet2

Follow wanie2919 on Twitter