::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF00BF -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; } by : http://ceriteracikfarah.blogspot.com/2011/06/cantikkan-scrollbar-anda.html#ixzz1P8jTfdq5 Under Creative Commons License: Attribution

Thursday

tak marah tapi terasa

Assalamualaikum...

nothing much to write when u feel upset ...

dah lama rasa sedih tapi tak mampu nak keluarkan air mata..

hari ini keluar juga ia..walaupun sekejap..

byk benda bermain di minda mungkin rasa sebak menyelubungi..

serius duduk luar bukan suatu benda yang senang tapi aku masih kuat berpegang pada prinsip 

"bersusah-susah dahulu, bersenang-senang kemudian"

di malam harinya kelas gamelan pengubat pilu sementara..

alhamdulillah di tgh kelas dapat sesuatu yang mengembirakan...

tapi..

ntah larh..kata2 seseorang itu benar2 menikam kalbu..

mungkin dia tidak begitu serius dengan bicaranya tapi..

akal dan fikiran aku mengintepretasikan setiap kata2 yang keluar itu..

seolah-olah orang seperti aku mana mungkin ada kekasih hati..

mana mungkin ada orang minat, suka atau akan jatuh cinta dengan aku...

ye aku tidak lawa, cantik , mahupun comel  

aku cuma gadis bertudung bawal yang comot, selekeh dan tak pandai bergaya...

tapi aku masih punya hati dan perasaan...

aku masih mahu mencintai dan dicintai seperti gadis lain.

Aku tidak marah dengan kata2nya itu kerana aku sedar siapa aku, cuma aku benar2 terusik dan terasa tapi aku sembunyikan ia di sebalik gelak tawa dan senyuman dan ku anggap ia sekadar gurauan..

sekian.


wahai Putera Kayangan sampai bila cerita kita cme dalam dunia kayangan. 

















3 comments:

  1. tapi nak cakap sorry jugak...
    orang macam kita yang tak berapa nak cantik tak berapa nak hot pun ada perasaan jugak :(

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweet2

Follow wanie2919 on Twitter