::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF00BF -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; } by : http://ceriteracikfarah.blogspot.com/2011/06/cantikkan-scrollbar-anda.html#ixzz1P8jTfdq5 Under Creative Commons License: Attribution

Thursday

Johan As'ari Di Kecam???

assalamualaikum...

maaf kalau tajuk melampau...

berita JOHAN dan LANA masih hangat diperkatakan semua blogger tulis perkara yang sama..

peminat pun ramai jugak yang memberi komen.

ada sokong ada kritik...

sama ada JOHAN, SHILA mahupun LANA..

Bagi pendapat aku artis2 kat Malaysia susah nak predict...

tapi yang aku nampak kebanyakannya naik sbb publisiti murahan dan bukan kerana bakat sendiri klau ada pun tak ramai. (ini pendapat aku, jgn kecam plak nanti)

kesian jugak dekat SHILA AMZAH..

dulu ngan Sharnaz tak jadi mak ayah tak setuju, sekarang ngan Johan pun tak jadi sbb beralih arah..

serius aku tak phm sangat JOHAN ni mcam mana orang nya...

dulu masa hangat dengan SHILA ckp yang klau dia jodoh saya, saya terima..keluar berita mak ayah setuju segala bagai larh cerita hangat ngan SHILA.

tbe2 nak kawin ngan LANA dan pastu skrang bagi alasna SHILA hanya sebagai adik..MOTIF?? cbe baca entry ni..

http://beautifulnara.com/johan-asari-mengaku-sudah-jatuh-cinta-dengan-shila-amzah/

aku bukan nak kritik JOHAN tapi macam ada yang pelik je.

apa-apa pun kita DOAKAN je larh yang terbaik buat mereka SEMUA.

ini sekadar pendapat aku selepas baca komen2 kat BEAUTIFULNARA 


kesian kat LANA sbb penampilan dia dan cerita lalu dia dikritik.

kesian SHILA semua kritik sbb kisah lama dia dan keterbukaan dia kepada media sosial.


kita sebagai peminat hanya mampu tunggu dan lihat apa yang terjadi selepas ni...      

                                   

johan




semua ni gambar dari GOOGLE!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweet2

Follow wanie2919 on Twitter