::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF00BF -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; } by : http://ceriteracikfarah.blogspot.com/2011/06/cantikkan-scrollbar-anda.html#ixzz1P8jTfdq5 Under Creative Commons License: Attribution

Wednesday

aku seolah tersedar dari mimpi yang indah..

namun aku cbe utk terus bermimpi

kerana aku tahu realiti ini terlalu perit untuk di tempuhi.

mungkin kau lihat aku tak sempurna..

mungkin kau lihat aku serba kekurangan...

namun pernah kau lihat rasa cinta ini tak pernah berkurangan...

ingin aku khabarkan pada kamu...

berhenti buat aku terus mencintai kamu..

berhentilarh jika hatimu bukan untuk aku..

wahai hati lupakan dia, dia bukan untukmu.

biarkan Yang Maha Esa tentukan segala...

aku sebagai hamba akan redha menerima segala...








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweet2

Follow wanie2919 on Twitter