::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF00BF -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; } by : http://ceriteracikfarah.blogspot.com/2011/06/cantikkan-scrollbar-anda.html#ixzz1P8jTfdq5 Under Creative Commons License: Attribution

Tuesday

salam buat semua..

hampir dua bulan aku pindah ke UiTM Seremban 3

dalam dua bulan macam-macam yang terjadi dari suka duka semuanya ada

dalam dua bulan aku semakin mahir dengan jalan di seremban #kononnya.

dalam dua bulan kebanyakkan kedai makan area rumah sewa aku dah terokai
(belum jumpa yang the best (@,@)

dalam dua bulan aku semakin kenali tempat N.9 walaupun kampung kat Rembau Most Wanted

masih ada setahun lagi utk aku terus menerokai dan menjalani kehidupan sebagai student di N.9 ni

apa yang bakal terjadi di masa hadapan aku tidak tahu...

namun aku berharap ianya akan menjadi lebih baik dari yang sebelumnya.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweet2

Follow wanie2919 on Twitter