::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF00BF -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; } by : http://ceriteracikfarah.blogspot.com/2011/06/cantikkan-scrollbar-anda.html#ixzz1P8jTfdq5 Under Creative Commons License: Attribution

Monday

#cintahati

Bila kau kata kau cinta
Ku juga cinta mu
Bila kau bilang kau rindu
Ku juga rindu mu

Lama telah ku menyimpan
Hasrat 'tuk hidup dengan mu
Oh ohh sayang, ku cinta mu..

Satu dunia tahu aku adalah milikmu
Ku persembahkan cinta yang terbaik
Hanya lah untuk mu


lirik cinta hati dari shila amzah buat aku tersenyum sendiri..


kemudian aku akan rasa sedih

kerana fantasi berbeza dari realiti

fantasi bila kau kata cinta

realiti kau tidak pernah kata cinta pada ku..

fantasi bila kau bilang rindu

realiti aku rasakan kau tidak benar-benar rindu

dan sebenarnya lagu CINTA HATI buat aku terus hidup dalam fantasi. 

sedarkan aku dari fantasi untuk aku menghadapi realiti...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweet2

Follow wanie2919 on Twitter