::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF00BF -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; } by : http://ceriteracikfarah.blogspot.com/2011/06/cantikkan-scrollbar-anda.html#ixzz1P8jTfdq5 Under Creative Commons License: Attribution

Wednesday

hanya sekadar luahan

salam...

tiba tiba aku terasa sangat nak menulis kat blog ni

walaupun tgh sibuk nak buat assignment research

aku tak tahu lah...

semua aku cakap atau buat mesti ada yang tak kena..

aku cakap sesuatu lepas tu diam seribu bahasa...

aku buat sesuatu lepas tu diam jugak..

aku tak phm aku tak tahu..aku tak sempurna

kalau terasa ckp...

kalau terguris ckp..

kalau aku salah beritahu..

bagaimana aku nak baiki kesalahan aku kalau tidak siapa nak tegur..

using common sense??

mungkin bagi aku biasa orang lain tidak...

tegur aku, perbaiki aku kerana aku tidak sempurana..

kadang2 aku rasa hubungan yang terjalin ini benar atau palsu..

buat masa sekarang aku akan cuba untuk lebih byk diam

sbb aku takut akan terus melukan hati org2 yang aku sayang.

untuk kehilangan sesuatu yang berharga sekali lagi aku tak sanggup...

betulkah tindakan aku menulis disini??



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweet2

Follow wanie2919 on Twitter