::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF00BF -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; } by : http://ceriteracikfarah.blogspot.com/2011/06/cantikkan-scrollbar-anda.html#ixzz1P8jTfdq5 Under Creative Commons License: Attribution

Thursday

P.E.N.AT.

Assalamualaikum,

Minggu midterm test bakal tiba, aku tidak tahu sama ada sudah bersedia atau tidak
Aku seolah olah hilang 7 minggu tanpa sedar
Aku takut, takut akan kecewakan ibu dan ayah

Minggu seperti ini semua bermain dengan emosi
Semua bercampur aduk
Aku tahu dan aku sedar pelbagai benda boleh terjadi
Aku cuba kawal
Kawal amarah ku
Kawal kerinduaan ku 
Kawal kepedihan hatiku

Aku sebenarnya penat..
Penat dengan semua ini..
Aku teringin untuk lari dari realiti 
Dan terus berada di alam fantasi

Hati ini terlalu byk lukanya
Luka yang terjadi sendiri atau kerana silapnya aku
Aku sedar ia terluka
Namun aku cuba tidak hiraukan
Aku tahu pedihnya bukan kepalang

Wahai hati bertabah lah, 
pasti ada penawar utk mu
Selagi mampu bertahan bertahan lah
Jgn pernah penat tuk menjaga hati yang lain


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweet2

Follow wanie2919 on Twitter