::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF00BF -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; } by : http://ceriteracikfarah.blogspot.com/2011/06/cantikkan-scrollbar-anda.html#ixzz1P8jTfdq5 Under Creative Commons License: Attribution

Tuesday

berikan peluang..

kenapa susah untuk awk memberi peluang kepada saya...

kenapa susah untuk awk mencintai saya....

kenapa susah untuk awk membalas cinta saya...

kenapa susah untuk awk belajar untuk menyukai saya...

adakah saya tidak sempurna....seperti awk

adakah saya tidak menarik....seperti awk

adakah saya tidak bijak....seperti awk

adakah saya tidak menepati citarasa awk....

saya tidak paham....

saya keliru....

saya buntu...

saya cbe untuk memberi peluang kepada orang lain..

tpi saya tidak sanggup hidup dalam kepura-puraan....

saya cube untuk berhenti mencintai awk...

tpi semakin saya cbe semakin dalam cinta saya pada awk...

saya cbe untuk belajar mencintai orang lain...

tapi saya tidak sanggup untuk mempermainkan perasaan dier ...

saya cbe untuk belajar menyukai dier..

tpi ianye tidak sama dengan rase suka saya pada awk...

adakah saya sama seperti awk??

tidak...

saya tidak mahu menjadi seperti awk...

saya tidak mahu dier kecewa seperti saya...

saya perlu lakukan sesuatu

saya perlu berkorban ...

walaupun saya tersiksa...

saya tidak mahu melihat dier kecewa...

saya tidak mahu merampas kebahagiaan awk...

mungkin benar awk bukan jodoh saya....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweet2

Follow wanie2919 on Twitter