::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF00BF -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; } by : http://ceriteracikfarah.blogspot.com/2011/06/cantikkan-scrollbar-anda.html#ixzz1P8jTfdq5 Under Creative Commons License: Attribution

Sunday

lupakan!!!

aku x phm ngan diri aku nie..
aku x tau nux cakap cam ner..
aku rse aku x ske dier..
tpi aku cam ske dier..
ergh...aku confuis...

aku kne lupakan dier..
aku kne cube lupekan dier...
dier x mungkin ske kan aku...
dier mmg ske ngan dak tue...
aku x setanding ngan dak yang dier ske..
aku mmg jauh beza ngan dak tu...
mcm langit dengan bumi...

ya allah..
tolonglarh hambamu ini untuk melupakan dier..
aku x sanggup untuk menanggung kepedihan ini..
aku x mau mengingati dier...
aku perlu berhenti menyukai dier...

lupakan dier NAZATUL SYAZWANI...
jodoh ko bukan dengan dier...
Percayalah...ko akan jumpew dengan yang lebey baik...

aku akan cbe berhenti buat semua bende yang akan mengingatkan dier...
aku akan cbe fokus on study...
aku akan lupakan dier..
INSYALLAH!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweet2

Follow wanie2919 on Twitter