::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF00BF -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; } by : http://ceriteracikfarah.blogspot.com/2011/06/cantikkan-scrollbar-anda.html#ixzz1P8jTfdq5 Under Creative Commons License: Attribution

Saturday

sudi kah awk menjadi yang HALAL buat saya??

assalamualaikum...

"SUDIKAH AWK MENJADI YANG HALAL BUAT SAYA?"

mungkinkah satu hari nanti saya akan di soal begini...

INSYALLAH :)

saya tak peduli orang nak katakan cerita ini sudah basi atau sudah lama...

saya tak kesah..

lantak larh org kata apa inikan blog aku...

actually lama dah nak update pasal ni...

tapi  jadual harian terlalu busy dengan activity sebagai degree student skrng...

selalu membuat ianya tertangguh...

sweet tgk awal lamar scha..

walaupun ada yang kata ini semua propa ada aku kesah??

aku nmpak ikhlas jer muka awal saat di melamar scha... :)

SO CONGRATS AWAL n SCHA...

hope kekal hingga akhir hayat...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweet2

Follow wanie2919 on Twitter